apogeum pryckości

Teraz już wiem o czym pisała Czeczott – postawiłam diagnozę dopadła mnie pryckość. I choć biję się z myślami,  to dziś dosięgło mnie apogeum pryckości. Stan całkowitego skupienia na dziecku, świat wokół Demolki. A w tym świecie od samego rana  zdecydowanie za głośno. Wszystko za sprawą sąsiadów, którym to na remonty się zebrało. Nie jakieś tam pitu pitu, poważna sprawa. Ucieczka na spacer – krótkotrwała ulga, bo ileż można z dzieciakiem na mrozie.
Czas na drzemkę, no cóż Demolka musiałby mieć chyba w głowie płytki tytanowe by wiercenie, młotkiem walenie, w głowie nie drażniło, a co dopiero pozwoliło się wyciszyć.

Wracając do pryckości. Coś się takiego dzieje w głowie Matki, że złość ją ogarnia. Bo z jednej strony wszytko wie, rozumie, nie oczekuje dodatkowej ustawy o południowej ciszy w bloku na czas drzemki dziecka. Z drugiej zaś, chwilami odczuwa nieodpartą chęć odpalenia wiertarki, by przebić się na wylot do sąsiadów i pozwolić na degustację krzyku domagającego się spokoju Demolki.

W każdym razie, coby dłużej nie jęczybulić, szon remontowy uważam za otwarty. Byle do wiosny 😉

2 thoughts on “apogeum pryckości

  1. heh mam to samo.
    ostatnio zebrało sie idiotom na całkowity remont szybko-szybko po nocach.
    zdazyć przed 3dzieckiem musza wszak.
    zaczynają po 18, kończa po 22!! jeśli kończa!! w weekendy mam labe wieczorem bo tłuką się od 7
    w planach mam mszcze wieszanie żyrandola pińćset razy coby wisiał prosto.
    ja wszystko rozumiem, wszystko
    ale są granice
    a te cymbały ich nie znają! ;p
    wszak odpowiedziała mi kobiecina, że ona też ma dzieci!no więc co ja się pluje..
    co za rożnixa wytłumaczyć co się dzieje 11 latkowi a 1,5 roczniakowi
    no .. szukam dziury w całym.

Skomentuj

