Matka Ośmiornica

Dziecko ponoć nie śpi tylko się ładuje.  Myślę, że czas południowej drzemki jest zdecydowanie takim doładowaniem. Jeżeli akumulatory na wyczerpaniu to można liczyć nawet na 2 godzinny snu. Niejedna Matka ten czas pożytkuje na wszystko co trzeba zrobić, a czego się nie da gdy czworonożne lub dwunożne stworzenie biega między nogami zaliczając dostępne w mieszkaniu metry kwadratowe. I tak rozpoczyna wyścig, zamienia się w zmutowaną ośmiornicę i niczym przybysz z innej planety rozpoczyna bieg dookoła mieszkania. W jedną mackę żelazko chwyta, drugą wstawia pranie, trzecią w garnku obiad miesza, czwartą kurze wyciera, piątą podłogi mopuje, szóstą naczynia zmywa, ostatnią parą porusza się między pokojami. Dziecko wstaje naładowane, a Matka pada z wyczerpania. I tak resztką już sił  zajmuje się bobasem po cichu odliczając godziny do kolejnego już całonocnego doładowania.

Niech nas za często nie nawiedza syndrom ośmiornicy, w końcu Matce też należy się chwila podładowania baterii i czas wytchnienia. Choć tak prawdę mówiąc, czasem przydałoby się  tych kilka dodatkowych macek. Tu jednak musiałaby wkroczyć i abrakadabrą rzucić jakaś dobra wróżka. Pomarzyć można 😉

9 thoughts on “Matka Ośmiornica

  1. uf.. „wyrosłam” z tego.
    jak młode śpi to ja leże, oglądam seriale i siedzę na kompie 😉
    sprzatamy razem, gotujemy razem..innego wyjścia nie ma , bo matka wygodna jest 😉

      • jak chcę sama pośmigać na szmacie to wsadzam gada do kojca i czeka/patrzy/bawi się/albo i wyje..
        rożnie jest 😉

  2. o nie, pierwsza drzemka mojego dziecka to odpoczynek dla mnie, druga – owszem, mogę robić wszystko! Ale jakbym nic se nie siadła to bym się z pewnością popłakała i pozwoliła dziecku wyrywać sobie włosy! Noł łej, żadnej ośmiornicy 😀 PROTESTUJĘ!

  3. teraz już inaczej zarządzam czasem. Synek śpi, ja mam czas dla siebie. Kiedyś faktycznie szalałam, zegar tykał, a ja zastanawiałam się czy z wszystkim zdążę. Teraz sprzątamy, gotujemy itd. razem, więc po co mam synkowi odbierać frajdę ;P

  4. O,to ja dziś byłam Matka Ośmiornica:)Dzięki Bogu,że moje dzieciątko ładuje się po całym dniu,to i ja mogę uczynić to samo:)

Skomentuj

