Keep calm and SwapMnie

Będąc jeszcze w ciąży, hormonalnie rozczulona widokiem malutkich ubranek kupiłam kiedyś 3 bodziaki w rozmiarze 56.  Oczyma wyobraźni ubierałam już malutkiego bobaska i ta myśl rozczulała mnie jeszcze bardziej. Zapakowałam wszystkie w torbę szpitalną. Nigdy nie zapomnę swojego zdziwienia, gdy z brzucha wyskoczył całkiem spory chłopak, wzrostu 59 cm, który jak się okazało nie miał  się za bardzo w co ubrać, bo wszystkie większe ubranka zostały w domu.

Oprócz tej jednej hormonalnej chwili słabości i nietrafionych zakupów, całą wyprawkę  skompletowałam tylko i wyłącznie na zasadzie wymiany. Wszystkie ubranka otrzymałam od siostry po jej synku. Tym sposobem zaoszczędziłam całkiem sporą sumkę, którą mogłam przeznaczyć na inne wydatki związane z maleństwem. Co więcej koło się jeszcze zatoczy i pewnie kolejny potomek w rodzinie jeszcze z ubranek skorzysta, bo są nadal w całkiem dobrym stanie.

Gdy dowiedziałam się o organizacji SwapMnie działającej na polu bezgotówkowej wymiany ubrań w tym również dziecięcych, bez większego namysłu zgodziłam się na patronowanie ich działań oraz eventów.

Często problem z odwiecznym „nie mam się w co ubrać” to raczej kwestia „mam tego za dużo i nie wiem co wybrać”. Dlatego  może już czas zrobić porządki w szafie, uwolnić z niej stertę niepotrzebnych czy za małych ubrań i wybrać się na wymianę ze SwapMnie.

Najbliższe wydarzenie już 13 lipca tj. sobota w Warszawie, w kawiarni  Kredka, Al. Wyzwolenia 14, start godzina 11.00! SwapMnie zaprasza na Baby SwapMnie 4– wymianę ubranek dziecięcych, ciążowych (także zabawek, książek dziecięcych, artykułów do pielęgnacji dzieci)

Organizatorzy przygotowali wiele atrakcji i prezentów dla pierwszych gości. Co więcej całe wydarzenie ma również cel charytatywny.  Przeprowadzona zostanie zbiórka darów dla domu uchodźców: chemii gospodarczej, kosmetyków i żywności a wszystkie ubrania pozostawione na koniec dnia bez właściciela zostaną przekazane do tego samego domu.

Szczegółowe  informacje na http://swapmnie.pl/baby-swapmnie-4/

 Dlatego jak głosi  nie stare, ale mądre motto Swapmnie„Nie kupujmy, gdy możemy wymienić. Nie wyrzucajmy, gdy możemy oddać.” . Matka gorąco poleca!

Skomentuj

