Nie straszne mi tornado

Dobra nic mnie nie tłumaczy. Zaniedbałam i już, ale nie tylko pisanie. Na obiad zupa z romana i kebab z dostawą. Z szafy wyłazi sterta prasowania i słychać gniotki, które rozpaczliwie proszą o odrobinę żelaznej bliskości. Mąż woła, że skończyły się skarpetki i przypomina o potrzebie uruchomienia pralki. Mały Człowiek po powrocie ze żłobka wisi na szyi, domagając się bliskości. A ja w myślach próbuje ogarnąć ten cały galimatias, który zapowiada nadchodzące tornado. A gwałtowna kumulacja jest nieunikniona i będzie miała swoje miejsce już wkrótce. Oby tylko nie dosięgnął mnie ogrom zniszczenia i poczucie spustoszenia. Choć tak naprawdę oddalam tym podobne myśli i mam na to swoją dewizę: coś się kończy, coś zaczyna, byle do następnego dzidziusia 😉

Jutro wracam do pracy. Dzisiejszy ostatni dzień beztroskiego urlopu postanowiłam poświęcić na kobiece przyjemności. W efekcie mam na głowie rewolucje ala ombre i jest spora zmiana. Ba, nawet mój własny osobisty syn mnie nie poznał, gdy odbierałam go ze żłobka i w pierwszej chwili doznał zwątpienia. Kosmetyczka podsumowała: dobrze niech w pracy wiedzą, że pani się w ciąży i na urlopie nie zaniedbała, a macierzyństwo pani służy. Pewnie rację ma, choć tak naprawdę czuję, że sama potrzebowałam zmiany i odrobiny czasu tylko dla siebie.

Oj dzieje się, dzieje i pisać o czym będzie na pewno, tylko dobra organizacja może mnie uratować i motywacja z Waszej strony, za którą już dziś dziękuję 🙂 do następnego

5 thoughts on “Nie straszne mi tornado

  1. Takie dni są potrzebne:) sama z chęcią sobie zafunduję taki jak któregoś dnia mąż się latoroślą zajmie…no i ten fryzjer i kosmetyczka – oj jak Ci dobrze:)

    Trzymam kciuki za pierwszy dzień w pracy:)))

  2. 1. Fotę, fotę, fotę!!!
    2. Nie ma wyjścia, jak męża nauczyć włączać pralkę. Instrukcję można wydrukować i przyczepić do ustojstwa, żeby wymówek nie było. U mnie rzecz jasna też zwykle pierze matka, ale mąż gdy potrzeba też włączy. Ba! Powiesi nawet. Tylko kto to będzie później prasował takie wytarmoszone?

    Pozdrowienia!

Skomentuj

