Matki blogerki łaciate

Brakuje nam stajla, jesteśmy zbyt poprawne, przewidywalne, monotematyczne. Łaciate bo w kółko to samo laktacje, pieluchy, słit focie i baby w roli głównej. Już kiedyś pisałam nieco o blogach matkowych (jak ktoś nie czytał to szybki klik ). Nie da się ukryć, że gdy przypadkiem trafiam na tym podobne to nawet po pobieżnej lekturze cierpię na niestrawność. Ale nie o tym chciałam dziś, bo temat rzeką z jadem hejterów płynący, a jakby nie patrzył „wolnoć Tomku w swoim domku”, a jak się komuś nie podoba to niech nie czyta.

Z drugiej strony wkurza mnie fakt wrzucania wszystkich do jednej szuflady. Bo oprócz blogowych slumsów zabiedzonych językowo, których jest cala masa nie tylko w strefie parentingu, istnieje silna grupa blogerek próbujących przełamać stereotyp i zrzucić łatki jakie przypięto blogującym matkom. Pytanie tylko czy kiedykolwiek będą miały możliwość pokazać inną twarz rodzinnej blogosfery.

I tu dochodzimy do sedna.

Konkurs blog roku i jak się okazuje marne szanse na start. Mamy blogerki mogą rozłożyć się w worku „ja i moje życie” gdzie prawdopodobnie będzie wszystko i nic, więc trudno o zaistnienie. Tym sposobem znów rozmywamy się w świecie blogosfery pozostając niewidzialne albo łaciate. Niedocenione.

źródło : internet

źródło : internet

 

3 thoughts on “Matki blogerki łaciate

  1. Bo to trochę jest jak w „realu”, wiesz…Jak zostajesz rodzicem, zwłaszcza w młodym wieku (czytaj przed 30) to automatycznie zostajesz wykluczony/ wykluczona z kręgów niedzieciatych i tych, co dzieci mają odchowane…Długi czas bazowałam na rozwoju dziecka i wszelkich około dzieciowych sprawach bo szukałam swojego miejsca i tego co mnie wciąga. Dlatego teraz blog jest na etapie zmian;)

  2. Ja chyba sama siebie zaszufladkowałam w „parentingowym” ;), choć zmieniać tego raczej nie będę. Ktoś te stereotypy łamać musi 🙂

  3. oj tak! nie moge powiedziec ze wszystkie sa takie same, ale zdecydowana wiekszosc;. Ale widzę że to sie zmienia, tak jak zmieniaja sie Matki, nie chodza juz w wyciagnietych swetrach męża, na szczęście! i ten konkurs liebster blog award – na miłość boską WTF ?

Skomentuj

