Skarpetkowa patologia

źródło: internet

źródło: internet

Widzieliście kiedyś dziecko odziane w skarpetki zwane stópki? Wiecie takie co tylko na piętę nachodzą, kostek nie grzeją i nie zostawiają odciśniętych śladów na nodze. Ja widziałam, do tego tym dzieckiem był Mały Człowiek.

Możecie więc wyobrazić sobie moją minę, gdy zobaczyłam małe nuny we własnych, osobistych, o kilkanaście rozmiarów za dużych skarpetostópkach w kropki czerwone. Zapewne trudniej Wam będzie wyobrazić sobie minę pań opiekunek w żłobku, które znalazły je w zestawie do leżakowania razem z pidżamką. Mnie wówczas przychodzi na myśl tylko jedno stwierdzenie „większych matka nie miała?”. Gdy najdzie się na taki obrazek trudno powstrzymać się od komentarza. Biorąc więc pod uwagę fakt, że matki para nie unikatowa na glob cały i, że paniom zdarzało się zakładać  Małemu Człowiekowi skarpetki ze żłobkowego zapasu, zagadałam tak:

– W plecaczku zostawiłam synkowi skarpetki (w domyśle: nie trzeba mu było takich wielkich zakładać)

– Ale my znalazłyśmy takie w pościeli. W sumie wydawały nam się trochę za duże, ale myślałyśmy, że takie mają być.

– Naprawdę? (w takich chwilach trzeba palić głupa) Tak mi się właśnie zdawało, że wyglądają znajomo…

( I tu wiedziałam,że muszę zarzucić szybkie usprawiedliwienie, żeby kto nie pomyślał, że w domu patologia skapetkowa i wszyscy chodzimy w jednej  parze)

– No tak, pewnie mąż zapakował… 😉

Także tego, jak nie znajdujesz winnego pamiętaj od czego masz męża swego 😉

3 thoughts on “Skarpetkowa patologia

  1. Po treningu zapomniałam zabrać stroju Kacpra z szatni. Następnego dnia gdy przyszliśmy, pan trener oddaje nam strój i tak jakby czeka na wyjaśnienie. Więc bez namysłu stwierdziłam, że tak to jest zostawić faceta z dzieckiem samych:-p.

  2. Świetna patologia skarpetkowa, nic dodać, nic ująć 🙂 Pomijając fakt, iż ciuchy mamy lub taty najlepsze są do noszenia 🙂

Skomentuj

