Być sobą, tak po prostu

Poranek ze szklanym okienkiem okazał się być śniadaniową podgrzewaną jajecznicą. Bo czy uśmiech i nastrój szczęśliwości można wymusić na sobie lub innych.Nie sądzę. Wszystko zależy od tego jakim się jest człowiekiem.Wpis miał być bez szufladkowania, choć pewnie takim się wydaje i po części takim jest. Nie wiem do kogo mi najbliżej, wiem kim chciałabym być.

Niepoprawny optymista. Zawsze pozytywny, uśmiechnięty, spadający na cztery łapy coby się nie działo. W głowie ma poukładany stos dobrych myśli, którymi w razie potrzeby sypie jak z rękawa. Dziwi go ludzka skłonność do umartwień, więc czasem zamyka się w krainie własnej szczęśliwości.

Optymista dla ludu. Nieprzerywanie trwa jego happy week, gdzie wszystko jest na pokaz. Wystarczy pstryk, a uchwyci w kadrze wymuszony uśmiech, tak by objawić innym jaki jest szczęśliwy. Pytanie tylko po co ten szoł ?

Optymista tak po prostu. Bez sztuczności, serowych uśmiechów, który potrafi się cieszyć z małych radości i ma pokłady pozytywnej energii przekładającej się na czyny.

Pesymista. Chodzący ludzki demotywator ze spuszczoną głową, zapatrzony w czubek własnego nosa zmarszczonego grymasem niezadowolenia. Często pełen pretensji do świata o wszystko i o nic.

Realista. Buntownik z wyboru. Z rozwagą ocenia rzeczywistość, nie popadając w skrajne euforie czy pesymizm. Nie tłumi emocji i potrafi się z nimi zmierzyć. Czasem mógłby się doprawić szczyptą szaleństwa i spontaniczności.

057AVhventaztb9KKlrBJQ

3 thoughts on “Być sobą, tak po prostu

  1. Ja jestem chyba mixem wszystkiego. Chyba zalezenie od sytuacji i dnia? Czy jestem soba staram sie oczywiscie. Czasem gram, szczegolnie w pracy nikt nie musi znac mojego zycia wiec czesto sie usmiecham jestem mila mimo ze w myslach rzucam gromami… 🙂 byc soba to najlepsza dewiza.

  2. Ja to chyba niepoprawny optymista. Nawet z najgorszych doświadczeń – wyciągam pozytywne efekty. Chyba dlatego jeszcze nie zwariowałam w tym szalonym świecie ;P

Skomentuj

