„Dla D”

Pamiętam jak krzyczałaś „wierzę w Ciebie, dasz radę, nie poddawaj się”, gdy ja już nie miałam siły przeć i zwątpiłam, że jestem w stanie urodzić o własnych silach….

Pamiętam jak za Twoją sprawą poczułam jego pierwszy dotyk, zapach, gdy pozwoliłaś nam cieszyć się wspólną bliskością tuż po porodzie, a zaraz potem pomogłaś przystawić mi go do piersi powtarzając delikatnie słowa „spróbuj się wyciszyć i dać Wam szansę”….

Pamiętam jak pomogłaś mi się umyć, a gdy zabrano maluszka na badania przyniosłaś mi ciepły obiad, (swoją drogą nie spodziewałam się, że będę taka głodna 😉 )

Pamiętam jak odwiedziłaś nas na następnym dyżurze zaczynając rozmowę od pytania jak Ja się czuję i jak radzę sobie w nowej sytuacji….

Zawsze będę pamiętać…

bo dzięki Tobie mimo ogromnego bólu, łez, krzyku zachowałam wspaniałe wspomnienie o porodzie i pierwszych chwilach macierzyństwa, dla mnie jesteś odzwierciedleniem  idealnej położnej….

Dziękuję

 * napisane na potrzebę konkursu,  już wkrótce będę w posiadaniu książki Jeannette Kalyty „Położna. 3550 cudów narodzin” z autografem samej autorki 🙂 wypatrujcie recenzji 😀
Skomentuj

