Nie taki błogosławiony, jak go malują

Nie oglądam już kolorowych czasopism dla mam. To takie frustrujące gdy patrzysz na zgrabną brzuchatkę i zagryzając kolejną kostkę ptasiego mleczka utwierdzasz się w przekonaniu, że nigdy nie będziesz seximamą. I to uczucie gdy wchodzisz na wagę u ginekologa pełna obaw, że pęknie strzałka wskazująca, a on da ci reprymendę, bo widocznie popełniłaś stare porzekadło i jesz za dwoje. Twoje ruchy stają się ociężałe, twoje nogi stają się ociężałe, co więcej to nie hipnoza. Nigdy nie byłaś bardziej świadoma swojego ciała i nie odczuwałaś go bardziej niż teraz. Bijesz się z myślami, bo z jednej strony pokładasz nadzieję w aktywności fizycznej … z drugiej oczyma wyobraźni widzisz wieloryba, który z uporem maniaka uprawiając aqua aerobic wmawia sobie, że za sprawą wyporu wody jego ciało stanie się lżejsze, choć przez chwilę. Nawet nie pomaga, że faceci bardziej zerkają na naturalny push up bez fiszbin i innych tam cudów wianków. 22 tydzień – waga – sześć kilo na plusie (plus jakieś trzy kilo nadwagi sprzed ciąży) poszło nie tylko w brzuch i ośrodek karmienia. Bezlitosna matka natura musiała wzmocnić kończyny dolne, które mają wytrzymać pod ciężarem całej reszty. „Mama nie możesz, masz duży dziuch” powtarza Barteluczi i coś w tym jest, bo tego nie wolno, tamtego nie powinnam… Uciekłam z forum ciążowego, tym razem trafiłam na matki terrorystki od zakazów, które na wieść o nieprzechorowaniu toksoplazmozy zaleciły nie oddychać, nie jeść i zamknąć się w czterech ścianach, bo przecież czarny kot przebiegnie mi drogę, a wtedy to już pasożyt pewny.

 Teraz już ponoć z górki, ponad połowa z nami…. także tego kulamy się, byle do przodu

 To tak pół żartem, pół serio tytułem wstępu

Jesteśmy w ciąży. Mój mężczyzna cierpi na syndrom ciąży współczującej i też narzeka na rosnący brzuszek .

 I choć czasem trudno to wszystko nazwać stanem błogosławionym, jestem szczęśliwa 🙂

5 thoughts on “Nie taki błogosławiony, jak go malują

  1. Moja matka przed ciążą do chudych nie należała. Po ciąży ustabilizowała jej się waga i od tamtej pory minęło ponad 20 lat, a nadal jest szczupła. Także głowa do góry, figura też będzie 😉

Skomentuj

